نیایش با امام زمان در اولین جمعه سال 1393


بیا ای بهار گم شده ام

بیا! ای بهار گم شده ام... بیا تا با یاس ها هم صدا شویم . بیا تا در شهر پاکی ها قدم بزنیم . بیا تا بوی عطر سجاده ها را بفهمیم.
بیا و دلتنگی مان را ببین. بیا تا از صبح های جمعه بگوییم. صبح های جمعه که می آیند و می روند، بدون تو.
بیا تا از حرف های ناگفته بگوییم. بیا که بهار بی تو بهار نمیشود...
بیا تا دست های آسمانی ات را بگیریم و در دریای پر مهرت شنا کنیم.
بیا و ببین نرگس های باغچه به انتظارت نشسته اند.

بیا آقاجان... بیا!

 


نظرات شما عزیزان:

خودم
ساعت1:47---2 فروردين 1393
قبول باشه اما پسر جان بدون همیشه تا آب هست تیمم صفایی نداره
پاسخ:خوشم میاد تو مذهبی هم سررشته دارینا...


رهگذر
ساعت19:39---1 فروردين 1393
سلام.عیدتون مبارک.مرسی از پستای قشنگتون.خودمونیم جوابای نظراتونو خیلی باحال و بامزه میدین

من خیلی خوشم میاد
پاسخ:علیک سلام.عیده شماهم مبارک.خواهش میکنم قابلی نداره.سال 93 شدو بازم شما هنوزکه هنوزه تو آنپاسه رهگذری این...:)


امیـــــر حاجی پور
ساعت14:21---1 فروردين 1393
خدا رو شکر که بالاخره این سنت باب شده و انشاا... تا آخر هم ادامه پیدا کنه مرسی پسر جان کار قشنگیه ادامه بده .
پاسخ:خواهش میکنم.ما فقط در نبودت خواستیم پرچم پایین نیاد داش امیر.ایشالا هفته هایی ک خودت هستی ما و بقیرو به فیض معنوی میرسونی


امیـــــر حاجی پور
ساعت13:53---1 فروردين 1393
مرسی پسر

ایشاا... سال 94 اول سال قبل از سخنرانی رهبر و رئیس جمهور سخنرانی آقا امام زمان پخش بشه .... آمیــــــــــــــــــن
پاسخ:قربونه تو کربلایی امیر ;-) ما تو این مدتی ک نبودیو قرارشد تو بین الحرمین یاده ما سفارشی باشی سعی کردیم سنته قشنگی که باب کردی رو حفظ کنیم...


ستایش
ساعت10:45---1 فروردين 1393
زبون حاله قشنگی بود

خوشالم ک اولین روز سال جدیدو با اسمه آقامون معطر کردین

مرسی
پاسخ:خواهش میکنم.وظیفه بود.شما لطف دارین.ممنون.


سوده
ساعت9:40---1 فروردين 1393
خودت گفتی که وعده دربهاراست/بهارامد دلم درانتظاراست

بهارهرکسی عیداست و نوروز/بهارعاشقان دیداریاراست
پاسخ:خوشم میاد هرهفته آنلاینو مرتبطم میسرودین!!! :)


sahar
ساعت9:07---1 فروردين 1393
سلام گلم عیدت مبارک اگه دوست داشتی تو یک شبکه خوب بابچه های با صفا باشی بما سر بزن قدمت روی چشم ما

vafabax.cf

افتخار بدی سایت من لینک کنی ممنون میشم
پاسخ:علیک سلام.مرسی عیده شماهم مبارک.حقیقتش من اهل چت تو این تالارای گفتگو و چتروم ها نیستم.ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمدعلی شیخ محمدی